Niets is zo belangrijk als de levertijd. Producten die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende dag in huis wanneer je ze op werkdagen vóór 22.00 uur besteld.
Bestel voor 20.00 uur op | Bezorging op: |
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag |
Heb je een afleveradres buiten Nederland?
Dan is je artikel langer onderweg. Deze tabel is daarbij een goede leidraad:
Land | Extra bezorgtijd |
Duitsland | + 1 werkdag |
België | + 2 werkdagen |
Overige EU-landen, Noorwegen, Zwitserland | + 3 tot 4 werkdagen |
Overige Europese landen | + 7 tot 9 werkdagen |
Noord- en Midden-Amerika, Caribisch gebied | + 5 tot 12 werkdagen |
Azië, Australië, Nieuw-Zeeland | + 9 tot 12 werkdagen |
Overige landen | + 8 tot 10 werkdagen |
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
- Bezorging in Nederland is altijd gratis vanaf € 200,- anders € 5,99
- Voor de bezorging op de Waddeneilanden geldt altijd een toeslag van € 7,50.
- Voor de bezorging buiten Nederland gelden andere tarieven, deze worden bij het afronden van een bestelling overzichtelijk weergegeven.
Wat als ik niet thuis ben als de bezorger komt?
Het kan zijn dat de postbode het pakket heeft afgeleverd bij de buren of dat hij het pakket opnieuw zal aanbieden. In sommige gevallen dien je online een nieuwe bezorgafspraak te maken. Volg hierbij altijd de instructies die de postbode voor je heeft achtergelaten.
Kan ik een bestelling zelf volgen?
Wanneer jouw bestelling is ingepakt en zal worden verzonden, ontvang je een e-mail. Hierin staat de pakketcode en een link naar de website van de vervoerder. Je kunt hiermee op ieder gewenst moment jouw pakket volgen. Bij kleinere producten die als briefpost worden verstuurd, vind je geen pakketcode in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je niet volgen via de website van de vervoerder.
Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging ontvangen?
Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt. Als je meer dan 30 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niet in je account, neem dan contact op met de klantenservice.
Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Nee, zodra een bestelling geplaatst en betaald is gaan we deze geautomatiseerd verwerken. Het is dan niet meer mogelijk de bestelling te wijzigen.